راه طلایی

روانشناسی و مهارتهای زندگی

تغذیه مفید برای کنترل خشم

کنترل خشم با مصرف سبزیجات

یکی از منابع اصلی ویتامین، سبزیجات است که امکان استفاده از آن در همه وعده های غذایی امکان پذیر است. یکی از سبزیجاتی که به کنترل خشم و آرامش افراد کمک زیادی می کند، کلم بروکلی است. کلم بروکلی از جمله مواد غذایی است که سرشار از بتاکاروتن و ویتامین های E و C است که علاوه بر کمک به آرامش فکری به تقویت ایمنی بدن افراد نیز کمک شایانی می کند.

سبزیجات دیگری مانند اسفناج و هویج نیز برای کنترل خشم مناسب هستند. همچنین کاهو نقش بسزایی در آرامش دارد.

مصرف میوه ها

در کنار این سبزیجات، میوه هایی که منبع ویتامین سی هستند نیز کمک زیادی به کنترل خشم افراد می کند. پرتغال، کیوی، آووکادو، توت فرنگی و گریپ فروت از جمله میوه هایی که برای مدیریت عصبانیت مناسب هستند. مصرف هر کدام از این میوه ها در طول روز کمک زیادی به آرامش فکری افراد می کند.

مصرف گیاهان دارویی

دمنوش گل گاوزبان و بهارنارنج

دمنوش به لیمو

دمنوش زعفران و هل

دمنوش نعنا فلفلی

دمنوش بابونه

دمنوش دارچین

 

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!